Skicka in din förfrågan och bifoga gärna ett underlag (plan, sektioner och fasadritningar) som beskriver ditt projekt. Alla typer av ritningar och även enkla skisser är till stor hjälp för oss när vi ska tolka underlag och lämna anbud. Dwg och ifc-filer är att föredra, men pdf-filer går också bra. När du skickat in dina uppgifter till oss så tilldelas automatiskt ett ärende (ID: XXXXX). En kontaktperson kommer att hantera ditt ärende så snart som möjligt.
Har du någon fundering så är du såklart även välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefon 0914-208 66 eller 0914-207 76 så hjälper vi dig.
Det går så klart även bra att maila dina frågor anbudbyggnader@martinsons.se
För att ge alla inblandade parter rätt förutsättningar för ett lyckat projekt är det viktigt att initialt ha en tydlig dialog kring nivån på de underlag som kommer att lämnas över till oss på Martinsons vid en affär. Vi har därför tagit fram en standard med fem olika nivåer på hur projekthandlingar kan levereras till oss.
Om du redan vid förfrågningstillfället vet vilken nivå på projekthandlingar som är aktuell så anger du det under ”övrig information” i din förfrågan. Om det inte är känt ännu vilken nivå projekthandlingarna kommer att ha så får du även gärna skriva det.
Läs mer om vår standard här.
För en så snabb handläggning som möjligt ber vi er att fylla i de obligatoriska uppgifter i er förfrågan.
*Obligatoriska uppgifter
Maila in underlaget till anbudbyggnader@martinsons.se